Navigeeri sisualale
Alates 1. septembrist on käsipagasis lubatud lennukile võtta vedelikke kuni 100 ml mahutites
Loe lähemalt

Lennujaama LHV Lounge’i müügitingimused

Veebipoe omanik on Tallinna Lennujaam AS (edaspidi Tallinna Lennujaam) registrikood 10349560 asukohaga Sepise 2, Tallinn

Ostetav teenus:

  • Lennujaama LHV Lounge’i pääse täiskasvanule: 45.00 eurot (sisaldab käibemaksu)
  • Lennujaama LHV Lounge’i pääse lapsele (vanuses 2-12): 22.00 eurot (sisaldab käibemaksu)
  • Müügitingimused kehtivad Tallinna Lennujaama veebipoest ostetud Lennujaama LHV Lounge teenusele.
  • Teenuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, nõustuda müügitingimustega ja pangalingi kaudu tasuda vastava teenuse eest.
  • Tellimuse kinnituseks saadetakse Tellijale kinnituskiri tema poolt sisestatud e-posti aadressile peale arve tasumist.
  • Pilet tagab ühekordse sissepääsu ja on kehtiv ühele inimesele.
  • Pilet on kehtiv ostmise hetkest 6 kuud.
  • Unikaalse koodiga läbipääsu tagav pilet kehtib vaid koos samal päeval Tallinna Lennujaamast väljuva lennu pardakaardiga, mis tuleb lounge´i sisenedes esitada äriklienditeenindajale.
  • Pilet kaotab kehtivuse pärast lounge´i sisenemise valideerimist.
  • Ostjal on õigus e-poes ostetud kasutamata teenuse ostmisest taganeda 14 päeva jooksul pärast tellitud pileti kättesaamist.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • Teenuse tagastamiseks on vaja esitada avaldus ja saata see e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse ostmise hetkest.
    • Tagastamiseks tuleb esitada teenuse pilet koodiga ja pileti ostmist tõendav ostutšekk.
  • Ostjal on õigus teenuse puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Tallinna Lennujaama poole, saates e-kirja aadressile [email protected] või helistades telefonil 6508888
  • Tallinna Lennujaam vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul.
  • Tallinna Lennujaam kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse ostjale pileti saatmiseks.
  • Kui ostja on teenuse ostmise või kasutamise osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil [email protected]