Navigeeri sisualale
Reisid Suurbritanniasse? 2. aprillist peavad Eesti kodanikud UK-sse sisenemisel esitama elektroonilise reisiloa ETA.
Loe lähemalt

Lennujaama LHV Lounge’i müügitingimused

Veebipoe omanik on Tallinna Lennujaam AS (edaspidi Tallinna Lennujaam) registrikood 10349560 asukohaga Sepise 2, Tallinn

Ostetav teenus:

  • Lennujaama LHV Lounge’i pääse täiskasvanule: 45.00 eurot (sisaldab käibemaksu)
  • Lennujaama LHV Lounge’i pääse lapsele (vanuses 2-12): 22.00 eurot (sisaldab käibemaksu)
  • Müügitingimused kehtivad Tallinna Lennujaama veebipoest ostetud Lennujaama LHV Lounge teenusele.
  • Teenuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, nõustuda müügitingimustega ja pangalingi kaudu tasuda vastava teenuse eest.
  • Tellimuse kinnituseks saadetakse Tellijale kinnituskiri tema poolt sisestatud e-posti aadressile peale arve tasumist.
  • Pilet tagab ühekordse sissepääsu ja on kehtiv ühele inimesele.
  • Pilet on kehtiv ostmise hetkest 6 kuud.
  • Unikaalse koodiga läbipääsu tagav pilet kehtib vaid koos samal päeval Tallinna Lennujaamast väljuva lennu pardakaardiga, mis tuleb lounge´i sisenedes esitada äriklienditeenindajale.
  • Pilet kaotab kehtivuse pärast lounge´i sisenemise valideerimist.
  • Ostjal on õigus e-poes ostetud kasutamata teenuse ostmisest taganeda 14 päeva jooksul pärast tellitud pileti kättesaamist.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • Teenuse tagastamiseks on vaja esitada avaldus ja saata see e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse ostmise hetkest.
    • Tagastamiseks tuleb esitada teenuse pilet koodiga ja pileti ostmist tõendav ostutšekk.
  • Ostjal on õigus teenuse puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Tallinna Lennujaama poole, saates e-kirja aadressile [email protected] või helistades telefonil 6508888
  • Tallinna Lennujaam vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul.
  • Tallinna Lennujaam kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning teenuse ostjale pileti saatmiseks.
  • Kui ostja on teenuse ostmise või kasutamise osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil [email protected]