Navigeeri sisualale

Reklaam lennujaamas

Lennujaamad on suurepärased reklaamikanalid, sest julgestuskontrolli läbinud inimestel on lendu oodates aega reklaamidega tutvuda. Tallinna Lennujaama kasuks räägivad hea maine, paindlikud võimalused ja lisaks on meie reisijad suurepärased kliendid. Igal aastal külastab ligi 3 miljonit reisijat Tallinna lennujaama reisiterminali.

Reisijate demograafiline profiil:

  • 45% reisijatest on eestlased, 15% venelased, 10% inglased, 5% sakslased, võrdselt 3% on soomlasi, rootslasi ja norralasi.
  • 45% reisijatest on naised ja 55% reisijatest on mehed.
  • 10% neist on nooremad kui 25 aastat, 30% on 25–35, 25% on 35–44, 20% on 45–54, 10% on 55–64 ja 5% on üle 65 aasta vanad.
  • 45% reisivad ärilistel eesmärkidel, 30% lendavad puhkama ja 15% külastavad sõpru või sugulasi.
  • 73% puhkusereisijatest ja 57% ärireisijatest veedavad lennujaamas aega üle 1,5 tunni.
  • Naiste keskmine sissetulek on 1200 eurot, meeste oma 2200 eurot.
  • Üleüldine rahuloluhinnang lennujaamaga on 4,5 punkti võimalikust 5,0 punktist.

Mõned näited mõjusatest reklaamidest Tallinna lennujaamas