Navigeeri sisualale

Hilinenud või rikutud pagas saabumisel

Kadunud või hilinenud pagas

Vahel juhtub, et pagas ei jõua sama lennuga kohale kui reisija – mida siis teha?

  • Kui sinu pagas ei ole jõudnud pagasilindile ja lennufirma on juba teavituse saatnud sinu e-postile, siis jätka lennufirma poolt saadetud juhiste põhjal mahajäänud pagasifaili täitmist sulle saadetud lingilt. Kui vajad abi või lennufirma ei ole teavitust saatnud, siis pöördu lennujaama pagasiala teenindusletis viibiva töötaja poole.
  • Lisaks leiad lennufirmade Finnair, SAS, Swiss, airBaltic ja Lufthansa QR-koodid teenidusleti kõrvalt seinal olevalt ekraanilt, mida skaneerides saad mugavalt avalduse ise ära täita.

Hilinenud pagasi saabumisel Tallinna võtab meie töötaja sinuga ühendust, et kokku leppida pagasi kättesaamisviis


Kahjustatud pagas

Avastasid, et sinu pagas on reisi vältel kahjustada saanud – mida teha?

Lennufirmad on oma reeglites määranud aja, mille jooksul tuleb kahjustunud pagasist teavitada. Erinevate lennufirmade puhul on see erinev, mistõttu tuleks see üle kontrollida lennufirma kodulehelt, millega lendasid.

Kui avastad pagasi kahjustuse pärast lennujaamast lahkumist, siis:

  • Ryanair, LOT Polish Airlines ja Aegean reisijatel tuleb pöörduda otse lennufirma poole.
  • Kõigi teiste lennufirmade puhul täida esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 päeva pärast saabumist täita avaldus, mille põhjal koostatakse sulle raport. Kui 48 tunni jooksul pole sa raportit saanud, siis palun võta uuesti ühendust baggage[at]tll.aero.

Võta ühendust

Kui sul on lisaküsimusi Tallinnasse saabumisel hilinenud või rikutud pagasi osas, siis võta ühendust.

Telefon: (+372) 605 8313

E-mail: baggage[at]tll.aero